Tuli sitten perjantaina 30.12 väkerrettyä nämä suuttimet paikoilleen ja "nollattua" ecu jotta järjestelmä pääsee alusta asti säätämään seokset kohilleen kun polttoaine vaihtui 95E10 -> E85 ja suuttimet oli isommat.
Tämäkään operaatio ei mennyt ilman vastoinkäymisiä.
Ensin akun miinus napa irti purettiin suutintukin edestä vähän tavaraa pois ja nostettiin tukki suuttimineen ylös.
315cc suuttimet tukkiin.

Tässä kohtaa huomasin, että tukissa kiinni oleva "pelti" joka pitää suuttimet tukissa suorassa ei enään mahdu paikoilleen, no tyhmänä heitin tämän mäjelle ja kokosin kaikki paikoilleen ja lopuksi käynnistys. Ei vuotoja ja alusta asti auto kävi todella hienosti, kun vuotoja ei ollut niin auto sammuksiin ja pelti kiinni.
Siivosin työkalut pois ja koeajolle, nyt auto päättikin, et nyt ei lähdetäkkään enään käyntiin. 4 Piiiitkän sahaamisen jälkeen ei mitään... nousin autosta ja LÄTS!!! Lattia täynnä E85

Konepelti auki ja konehuone ihan märkä... oli suutin tukista paluu puoli hypännyt irti. Ja tämäkin tuli 3sek. tajuttua, että se tukin "peltihän" pitää noita tulo ja paluupuolta kiinni siellä tukissa

No siittä "pellistä" tehtiin sitten noille isommille suuttimille sopiva ja nyt pysyy menovesi letkut paikoillaan ja auto liikkuu pirteästi.
En ole ehtinyt kuin n.30km ajelemaan tuolla viinalla, mutta tuntuu toimivan vähintäänkin yhtähyvin kuin ennenkin ja -3c pakkasessakin toimii loistavasti, saas nähä ku nämä -20c pakkaset tulevat, että miten sitten toimii

Mutta nyt mennään ecologisesti
