Ja kuumenemis vikahan tosiaan löytyi UUDESTA gatesin termarista... Samalla laitoin 40cm imevän sähköflektin kiinni ja sen kans lämmöt pysyy hyvin kurissa. Tällä hetkellä wörkkii on/off katkasijalla, mutta tarkotus jossain välissä laittaa anturilla toimivaksi. Melkeen harmittaa että kalliit siniset "tuning letkut" tuli jo tilattu
Venttiilejä säätelin tässä yks päivä ku omaan korvaan kuulosti, että nakuttelee tyhjäkäynnillä. Ykkös venttiilissä oli välystä sen verran, että 50 luiska meni väliin

ja on muuten melko perseestä vaihtaa nuita säätönappeja kahen ruuvimeisselin voimin. Löytyyköhän jostain muualta ku siniseltä tuohon järkevänhintasta työkalua?
Autolla päässyt nyt ajaan reilu 50km ilman ongelmia, ja vetoja tuntuis olevan reippaasti enemmän ku edellisessä rojektissa eli e30 bemarissa joka oli n.190heppasella m52b28 koneella.
Ja ettei liian helpolla pääsis niin toissapäivänä aloin ruuvaa kesärenkaita alle ja samalla hoksasin että putki vastaa kardaaniin

hyviä hommia...
Jahka pääsee näistä pikkuvioista eroon ja pörssi kestää niin tarkotus ois jonkulaista bolt on lukkoa laittaa, onko ehotuksia tai jopa myynnissä jollain? Sen jälkeen vuorossa muutoskatsastus painit ja sitte alkaa miettimää karvan isompaa ahdinta. Joko 19T tai joku td05 riippuen kuinka työlääksi menee
