G80 kitkapinnat ovat metallia.
Kun G80 lukitsee niin se tekee sen heti
Lukituskäskyn saatuaan vetari pääsee pyörähtämään max 1/4 kierrosta
Tämän jälkeen vetarit ova yhtä puuta
+Hyvä että lukko hajoaa ennen vetareita
+Hyvä että vetarit hajoaa ennen kardaania
- Ei ole kiva jos kardaani tulee matkustamoon
Jaa mulla oli kyllä mun mielestä ihan kitkapakat siellä... Ei montaa, mutta
tästä näkee-Kuivalla asvaltilla pieni viive, pamahtaa päälle (kytkinpommi efekti) = menee poikittain miehekkäästi, rasittaen voimansiirtoa aika kovin...
-Ei kestä kauaa hassuttelua
-Aika agressiivinen ajaa, liukkaalla poikittain ärsyttävän helposti, rasittavaa käyttiksessä automaatilla
-Jää "enemmän jumiin" talvella kun torsenilla (pyörän pitää sutasta ennenkuin vetää kahdella, jolloin menetetty jo yhdeltä renkaalta pito)
-Ei kestänyt kolmoselta neloselle loivassa kaarteessa sudittelua märällä, levis sieltä niitä pikku rattaita ja juttuja. Ainoot ehjät oli välitys ja lukon kuoret. Eteenpäin kulki silti.
+Halpa/ilmainen
+Huomattavasti parempi kuin avoin
+Hiljainen vrt räikkälukkoon
Pyörintä nopeus ero pitää olla n.120rpm, ainakin Gm/Eatonin
videoissa.Tästä johtuu ns. viive.