Lämpöanturin olettaisin olevan kunnossa. Antaa järkeviä arvoja kun sitä mittailin, ja molemmista nastoista samat lukemat.
Ei ole vaan B200F boksi vaihtui tuosta projektin alussa mainitusta varaosa lankusta.
Samaa mieltä sähköistä. Olen muutamaakin apikoliitintä joutunut korjailemaan ja crc:tä ruiskutellu ahkerasti kaikkialle. Ja tuo sulakerasian sijoitus on kaikkea muuta kuin hyvä

.
esim. akun ja bensapumpun releen välillä häviää 0,7V

.
Nyt jos menen autoon, se lähtee käyntiin ja toimii muutaman sekunnin hyvin. Sitten alkaa tukehtumaan eikä meinaa kulkea mihinkään. Vapaalla kun antaa kierroksia, kuulostaa käyvän todella rikkaalla. Lambdan johdon jos ottaa pois, häviää tämä ongelma. Eli aika varmasti siellä suunnalla vikaa.
Alan kohta harkitsemaan 119€ uutta bosch lambdaa (tarvikkeisiin en koske)
