Tuolla toisen ruotsalaisen foorumilla on hyvää juttua sähköautoilusta. Ei se aina ihan huoletonta ole, esimerkiksi KIA EV6 oli 4 kk ja 13 päivää korjattavana. Rengasongelmat ovat myös tulleet esiin, niissä kaikki on tuskin huonoa tuuria.
Tesla on tullut vähän tutummaksi, Model 3 käy tässä välillä kotihuollossa. Auto pitäisi tänä kesänä ruostesuojata sekä litkuilla ja massalla, että suojalevyillä. Tässähän on huoltoväli 10 tuhatta, ellei renkaat edellytä lyhyempää jaksoa

. Ostin jo nostotatin, ettei tule tuhoja rengasrumbassa. Huolto-ohjelmaan kuuluu myös jarruhuolto, koska ne tuppaavat jumiutumaan. Alustahan on oma lukunsa, pian pääsee luultavasti ensimmäisiä niveliä ja puslia vaihtamaan

.
ERAD taisi olla se hybridi-Volvon heikko lenkki, toivottavasti ”oikeissa” sähkäreissä noin yksinkertainen vaihde ja moottori on kestävämpi.... vai tulevatkohan samoista tehtaista?