Spl Pro ei kyllä kauheeta musiikkinautintoa takaa, ainakin mun korvaan kuullostaa kamalilta.

Periaatteessa eteen tulisi laittaa paremmat (mieluummin pelkästään hyvät etukaiuttimet, kun halvat etu- ja takakajarit). Noin pieni etukaiutin voi tosin muuttaa asetelmaa...
Takakaiuttimiksi valitsisin itse nämä
http://www.autostudio.fi/autohifi/autokaiuttimet/6-1-2-paakaiuttimet/hertz-dieci-2-tie-kaiutin.html, hyviä kokemuksia vastaavasta erkkasatsista ja hinta kohtuullinen. Yhteen autoon ostin joskus paikallisesta tarjoustalosta jvc:n 5,25" kajarit eteen, hinta oli tuo sama kolmekymppiä kuin nuo spl prot ja ainakin mun korvaan soivat paljon nätimmin. Uskosin että samaa kajaria saa myös 4". Hintaa tulis vähän enempi, mut noilla viittisin kuunnella jo muutakin kun yle puhetta.
Appiukon passatin kojelautaan tuli laitettua Rainbowin 4" erkkasatsi, kokoonsa nähden iso soundi mutta niin oli hintakin (120e).
Itse varmaan koittaisin upottaa 5,25" erillissarjan etuoviin jos mahdollista, mikäs auto on kyseessä? Oletko mitannut asennuspaikan koon?
E: typoja