Tehoa ei ikinä ole liikaa, mutta yllättävän hyvin pelkällä sähkömoottorilla pärjää liikenteessä. Liikennevaloissa lähes 100-0 olen tuolla "kisat" vienyt 
Jopa kiihdytyskaistoilta kiihdyttämiset pelkästään menee sähkömoottorilla. Yleensä jonkun perä tuossakin tulee aikaisemmin eteen, kuin polttomoottori lähtee käyntiin.
Pure-moodilla (hyödyntää maksimaalisesti sähköpuolen vääntöä) pysyy varsin hyvin liikenteen mukana taajamassa. Hybrid-asennossa ei kovin reippaasti lähde pelkän sähkön varassa liikennevaloista tuo 2300 kg sotanorsu. Toki tässä nukkuvien kaupungissa kuskin reaktioajalla saa jo monta sekuntia etumatkaa, mutta ei pelkällä sähköllä kisoja oteta. Powerilla kyllä saa ihan huoletta ottaa päättyvän kaistan paalupaikan valoista... ite on menossa jo siellä missä kaista päättyy kun toiset vielä risteysalueella.
Nuo meidän päivittäisen reitin pari ramppia on sellaisia että jyrkän mutkan jälkeen pitäs jo heti ajaa 80 tai 100. Oppinu laittamaan varmuudeksi Powerin päälle etukäteen, niin varmasti solahtaa sekaan nätisti ja empimättä. Purelle takaisin kun liittyminen suoritettu.
Kaupungin helpoimmassa motarin rampissa = pitkä suora alamäki, testattu että pelkällä sähköllä ehtii just kelata satkun tauluun ennenkuin liittymäkaista loppuu. Siinä ei ole yhtään pelivaraa sopeutua muuhun liikenteeseen eli käytännössä bensaa tarvii muulloin kuin hyvin hiljaiseen aikaan.