Niissä joissa se on löytyy akun alta mutta ei sinulla siinä lisäilmapumppua ole.
Mielestäni ei tosiaan ole kierroksiin sidonnainen vaan alipaineeseen/paineeseen.
Ruiski pilottia imusarjan etupäätyyn, kannattanee tosin ensin ihan silmä+lamppu systeemillä tarkistaa ettei huohotukseen liittyvä pieni kumimutka ole rikki imusarjan etupäässä.
Tehostimen säiliön ja imusarjan välistä näkyy.
Se ilmapumppu toimii vain kylmänä hetken aikaa niissä autoissa joissa se on.
Syöttää lisäilmaa pakosarjaan että kylmänä katti toimii paremmin..
Jos haluat paikallistaa äänen sijainnin paremmin niin ota vaikka pätkä puutarhaletkua ja pitele sitä korvassasi ja etsi ääni letkun toista päätä siirtelemällä.
Kannattaa ehkä myös mitata bensanpaine suutintukin päädyn venttiilistä moottorin käydessä, ettei bp-säädin ole pettänyt ja pumpun kaikki paine menee suuttimille?
Miten tää tuli itsellekkin mielee kun tuo ääni videolla tuntui voimistuvan juuri tuossa kun lähestyi termostaattikoteloa ja bensapainesäädintä
Bensanpaineenohjausletkun/paluuletkun hetkellinen kasaan puristaminen muovipihdeillä, muuttuuko ääni?
Tätä BP säädintä on nyt useampi veikannut, joten sillä taidan lähteä seuraavaksi liikkeelle. Hinnat jonkin verran heittelee osalla, riippuen mistä katsoo.
Talteen, pitää vielä tarkastaa mutta ilmeisesti kyseessä osa:
Volvo 9146761 / Bosch 0280160554. Hinnat vaihtelee noin 75-250€. Esim. skandix n. 150€ alkuperäinen osa.
Taitaa olla paras samalla uusia PA-suodatinkin, jos on jotain moskaa säilytyksessä jäänyt/tullut talvelta. Vanhaakin bensaa on jonkin verran tankissa, mutta kai noi säilytysaineet pelaa...
Toi JoonasH:n vinkki paluuletkun hetkellisestä puristamisesta vois olla pätevä keino testata, mulla kun ei oo millä testata bensanpaineita suutintukista.