No voi pärse! Ite mietin jo tosissani kanget vaihdettuna, että saattaa olla kaikkinensa helpompi jos ottaa koneen kokonaan pois konehuoneesta.. Niin monta kertaa meni hermot liian vähäisen tilan takia.
Tuskin vakio veivejä sinne laitat? Mutta jos laitat, niin multa saat satasella suorat.
Ite vaihdoin kans just kierot kanget h-profiileihin ahtojen karkaamisen takia... Tyttöystävä on ehtiny sillä nyt viikon ajaan ja tuntuu kone pysyvän kasassa.

Tein sillai että ensin tiputin etukelkan (moottori siinä kiinni) korista, tai siis nostin etukuormaajalla korin etukelkan päältä pois ja otin siitä sitten moottorin viä moottoripukkiin ja palottelin moottorin vasta pukissa.
Omasta mielestä oli tosiaan kaikkein helpoin tehdä tällä tapaa...
Mä hankin kanget samppasportilta.