Sytytysosat vaihdettu ja ahtoputkia putsattu. Tuloksena syttyi mittaristoon lambdan valo... Vihdoinkin jotain konkreettista vikadiaknoosia, joten laitetaanpa se lambda vaihtoon sen kummemmin tutkimatta.
Korjailin myös muutamia letkuliitoksia varmuuden vuoksi, ja yksi selkeä vuotokin löytyi. Tyhjäkäyntiventtiililtä lähtevä ohut letku, joka kiertelee venakopan päällä ja menee jonnekkin ahtimen kupeeseen oli päästään halki. On varmasti vuotanut. Tosin en tiedä vaikuttiko mihinkään.
Koeajolla tuntui tehottomalta, ja ihmekkös tuo kun ahdotkaan eivät nousseet kuin 0,8 kilon paikkeille piikkinä, muutoin 0,4 - 0,5

Onkohan tällä yhteyttä lambdavalon syttymiseen, menikö johonkin vika-/säästötilaan?
Ja vielä kysymyksenä, mitä säädetään kaasuvaijerissa olevasta mustasta muovisesta säätöruuvista? Kaksipyöräisten jälkeen vanhasta muistista rupesin säätämään läppää siitä, mutta eihän se läppään näköjään vaikutakkaan

En huomannut käynnissä mitään eroa vaikka tätä ruuvaili miten... Tosin nyt tuli mieleen, että jos säädin vituroilleen, jolloin läppä ei aukeakkaan kokonaan kaasupoljin pohjassa, selittäis se ehkä tuota ahtojen puuttumista..? Joku viisaampi kertokoon
