RallyBaron  Samppasport

Miten päädyit volvoon? kuinka tyytyväinen olet?

• 236 Vastauksia
  • 62717 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Timmeeni

• VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
Vs: Miten päädyit volvoon? kuinka tyytyväinen olet?
« Vastaus #120 : 06.10.2012, 06:20:38 »
Yli 60 vuotta ollu isoja ja pieniä volvoja suvussa papalla, isällä ja minulla.

Sairasta hommaa tää volvoilu  :P Jotenkin tarttuvaa  :pomo:

Tarviiko ees selitellä, miten ja että arvatenkin todella tyytyväinen olen volvoon.
« Viimeksi muokattu: 06.10.2012, 06:23:12 kirjoittanut Timmeeni »
Volvo V90 D5 AWD inscription -17
Volvo V70 D4 Summum -13 Ex: Volvo V70 D5 AWD R-Desing -12 Ex: Volvo 940 2.3 turbo classic -97 Ex: Volvo S80 V8 AWD -07  Ex: Volvo S60 R AWD Man. -04Ex: Volvo 740 GLE A B200E -86

Poissa Slowman

• Mr. Kanttari
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #121 : 06.10.2012, 11:01:24 »
2006 Pajeron kone porsi ja piti jotain saada tilalle, yksi tax-free 850 oli just sopivan hintainen, sen jälkeen on pari (v70 ja v40) ostettu lisää.

Oliko tuo 850 sporttiwagon?
Forester XT -06    Symmetrical AWD
Honda Shuttle Hybrid -15 JDM
760 Turbo -90 Ikuisuusprojekti
V70R -98 Paali vai mahdollisuus?

Poissa jaskajokunen

• :nohnoh
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • 1% Hybridi
« Vastaus #122 : 06.10.2012, 14:56:23 »
Oliko tuo 850 sporttiwagon?

juu, todellinen sport 10V
V70 -00 HYL-sy Poistunut pihasta   &  V40 -99 Wladde ja V40td -99 Eikka -99
V90-19 T8
Die weisheit: nicht hören, nicht sehen und nicht sprechen  Kylmämies

Poissa sale

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #123 : 06.10.2012, 23:36:53 »
Ite ostin noin 3-4 vuotta sitten itelleni 740 volvon oisko ollu toinen oma auto. Aina vaan tykänny 700 volvojen ulkonäöstä pirusti ja toi oli todella hieno ja hyväkuntonen yksilö niin hain sen pois. Ja nyt kesällä tuli ostettua toinen volvo, 940 ja sekin oli ihan perus siisti peli. Jouhevasti kulkee.

Mut toi 740 on vaan niin pirun hyvä peli et en oikein tiiä mitä sillä teen. Oon sen nyt antanu isälle ajoon ja taitaapa olla et jääkin sille mut aina sillä on vaan mukava lähtee ajelemaan ku sattuu tarviimaan. Ei raaski myyä pois ku on niin rakas peli jo.

Olipahan kumpi tahansa noista mulla parkkiruudussa nii aina tulee katottua että kyllä on komea auto.

Taitaa olla meikäläisessäkin jotain volvo vikaa, ku liikenteessäkin tulee aina kiinnitettyä huomiota varsinkin just vähän vanhempiin volvoihin.
"Ja nyrkkisääntönä näissä hommissa kannattaa aina muistaa, että budjetti ja aikataulu on aina kerrottava kolmella"

Niko_S

• Vieras
« Vastaus #124 : 07.10.2012, 00:15:59 »
Aina vaan tykänny 700 volvojen ulkonäöstä pirusti

Sama vika, kait se on sitten joku pervous...  :2funny:

Poissa sale

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #125 : 07.10.2012, 00:27:58 »
Sama vika, kait se on sitten joku pervous...  :2funny:
Todennäkösesti :D Kukaan kavereistakaan ei ymmärrä niitten päälle. Saatika muidenkaan autojen, audia ja bmw:tä niillä on   :facepalm: :uglystupid2:
"Ja nyrkkisääntönä näissä hommissa kannattaa aina muistaa, että budjetti ja aikataulu on aina kerrottava kolmella"

Poissa Anniina

• Ei Ansku
  • Grand Luxe
  • **
« Vastaus #126 : 07.10.2012, 00:52:13 »
Ite ostin noin 3-4 vuotta sitten itelleni 740 volvon oisko ollu toinen oma auto. Aina vaan tykänny 700 volvojen ulkonäöstä pirusti ja toi oli todella hieno ja hyväkuntonen yksilö niin hain sen pois. Ja nyt kesällä tuli ostettua toinen volvo, 940 ja sekin oli ihan perus siisti peli. Jouhevasti kulkee.

Mut toi 740 on vaan niin pirun hyvä peli et en oikein tiiä mitä sillä teen. Oon sen nyt antanu isälle ajoon ja taitaapa olla et jääkin sille mut aina sillä on vaan mukava lähtee ajelemaan ku sattuu tarviimaan. Ei raaski myyä pois ku on niin rakas peli jo.

Olipahan kumpi tahansa noista mulla parkkiruudussa nii aina tulee katottua että kyllä on komea auto.

Taitaa olla meikäläisessäkin jotain volvo vikaa, ku liikenteessäkin tulee aina kiinnitettyä huomiota varsinkin just vähän vanhempiin volvoihin.
itellä kans vähä sama, vanhat volvot ylistykseen.  :idiot2:  ;)
Club Perwium Salaseura
@antunliisa
Audi A3 kauppakassina Volvon sanottua kaboom

Poissa poW70erSmoke

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #127 : 08.10.2012, 23:10:39 »
Perintötekijät ja nykyinen volvoni kirjaimellisestikkin puolet tämän lauseen ensimmäisestä sanasta. "Name of the father" -aina kun istuu autoon. <olen langennut myös SYNTIIN! Ja tunnustan sen tässä. Hakatkaa kepeillä, kivittäkää ja kiduttakaa muurahaisilla. Olen sen ansainnut. Vaihdoin nimittäin tämän autoni puolivuotta sitten audiin. Mutta eiaikaakaankunvolvopitisaadatakaisin ja piste. Se on pihassa, -voiko tällaista tekoa saada anteeksi jos laitan hyvän alustan, pesen, sisältä pesen ja vaihdan näytöllisen soittimen ja puhun volvossani kauniita autolle? Oi suuret Volvojumalat! Riittääkö hyvitykseni?

Poissa Anniina

• Ei Ansku
  • Grand Luxe
  • **
« Vastaus #128 : 08.10.2012, 23:27:43 »
Perintötekijät ja nykyinen volvoni kirjaimellisestikkin puolet tämän lauseen ensimmäisestä sanasta. "Name of the father" -aina kun istuu autoon. <olen langennut myös SYNTIIN! Ja tunnustan sen tässä. Hakatkaa kepeillä, kivittäkää ja kiduttakaa muurahaisilla. Olen sen ansainnut. Vaihdoin nimittäin tämän autoni puolivuotta sitten audiin. Mutta eiaikaakaankunvolvopitisaadatakaisin ja piste. Se on pihassa, -voiko tällaista tekoa saada anteeksi jos laitan hyvän alustan, pesen, sisältä pesen ja vaihdan näytöllisen soittimen ja puhun volvossani kauniita autolle? Oi suuret Volvojumalat! Riittääkö hyvitykseni?
ironiaa?  :2funny: :2funny: :2funny:
Club Perwium Salaseura
@antunliisa
Audi A3 kauppakassina Volvon sanottua kaboom

Poissa v-femtio

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #129 : 09.10.2012, 18:33:05 »
Onhan noita autoja ollut, enimmäkseen vanhoja loppuunajettuja japseja ja kaikki toimineet hyvin. Viimeksi kaupoilla hain mukavaa kulkinetta pidemmillekin matkoille, joka saisi olla kuitenkin kätevän kokoinen ja kohtuuruokainen myös kaupungissa missä enin osa ajosta kuitenkin tapahtuu. Hyvät penkit, vakkari ja automaatti-ilmastointi pakollisena. Ja sisänäkymän piti olla silmää miellyttävä.

Näihin vaatimuksiin istahti loistavasti v50, ulkonäkökin miellytti silmää niin helppo oli valinta. En edes koeajellut muita merkkejä tai malleja vaan tein mallin valinnan "paperilla". paria kävin koittamassa ennenkuin kaupat tuli.

Mitään volvofetissiä ei ole ja nämä foorumin puheet lähinnä huvittaa, esim volvohavainnot liikenteessä, mit vit?! Seuraava auto voi olla v40, v60, xc60, tai joku ihan muu merkki.

Poissa Hifilux

• De Luxe
  • *
« Vastaus #130 : 09.10.2012, 21:04:38 »
nämä foorumin puheet lähinnä huvittaa, esim volvohavainnot liikenteessä, mit vit?!

:2funny: Harrastuksen kuin harrastuksen voi viedä aina "vähän" pidemmälle. Bongaileehan jotkut lintujakin. Kyllä minuakin vähän huvittaa nuo kirjoittelut "bongasin tänään jonkun perheenisän samanlaisessa tuulipuvussa kuin mulla cittarin parkissa, oli liikenteessä veeseitenkympillä jossa viispuolaset aluvanteet". Vähän tulee olo, että SO WHAT?!  :hello:
V70 1.6 DRIVe -11
ex: V70 2.5T -03, V70 2.4i -02

Poissa järviin

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #131 : 09.10.2012, 21:10:58 »
:2funny: Harrastuksen kuin harrastuksen voi viedä aina "vähän" pidemmälle. Bongaileehan jotkut lintujakin. Kyllä minuakin vähän huvittaa nuo kirjoittelut "bongasin tänään jonkun perheenisän samanlaisessa tuulipuvussa kuin mulla cittarin parkissa, oli liikenteessä veeseitenkympillä jossa viispuolaset aluvanteet". Vähän tulee olo, että SO WHAT?!  :hello:
Tottahan tuo on.
Nämä "bongailijat" ovat ihmisiä, joilla ei ole muuta tekemistä "elämässään", tai muuten vaan "perspektiivittömiä" henkilöitä.
Muutakin tekemistä pitää ihmisellä olla, kuin pelkästään Volvot.

Poissa volvo_740

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #132 : 09.10.2012, 21:11:48 »
eka auto oli 360 volvo, joka oli ajoltaan ihan hyvä lahosi vain käsiin koko romu. Sen jälkeen oli tojotaa ja volkkaria ja yks neoni, mutta sit sain ostettuu 740 volvon, ja nyt on kolmas seiska pihassa, jotenki se vain tarttu sit, mukavia ajaa ja kaikkee :D

Poissa volmi

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #133 : 09.10.2012, 21:55:36 »
No tämän harraste 142:sen sain isännältä. Kun se on vielä halpa ylläpitää ja hyväkorinen sekä teknillisesti hyvässä kunnossa myös niin mikä ettei. Ompahan mukava harrastelu auto, kun saa osiakin vielä. 70 luvun autoista myös siinä mielessä mulle sopiva pirssi, kun siinä mahtuu liki 190cm kuskikin ajelemaan. Ei löydy 70 luvulta montaakaan autoa eurooppalaisista tai japanilaisista, jossa meikäläinen saa jalat mahtumaan ilman monelle mutkalle vääntöä.

Poissa oz1e

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #134 : 09.10.2012, 22:07:59 »
Sukuvika =)
-93 Volvo 940 B230FT (Talvikäyttis) -96 Volvo 960 B6254FS (Myyty), -92 Volvo 940 D24T(Myyty), -87 Volvo 740 GL B200K(Myyty) -84 Volvo 244 DL(R.I.P), -99 Volvo S80 T6(Kesäkäyttis), -88 Volvo 360 GL B200K(R.I.P), -91 Volvo 940 B230FT(Myyty), -89 Volvo 360 GL B200K (R.I.P)

KL-varaosat  Race.fi