Oho, taas meni puoli vuotta ilman päivityksiä!

On tallilla tullut muutaman kerran käytyä ja jotakin tehtyäkin. Imusarja valmistui vuoden vaihteessa ja lisämotivaatiota tuli kun ostin Volverelta kunnostetut uudenveroiset polarikset.

Vain keskikupit paljastaa vanteet käytetyiksi.

Flekti sai johdotukset täältä foorumilta löytyneen ohjeen mukaan. Flektin saa päälle myös keskikonsolin napista. Kuvassa näkyy myös jäähdytysnestelähtö turbolle. Alavesiletku on niin kuumassa paikassa että suojasin sen Pyro Jacketilla.

Ja sitten se imusarja, siitä tuli tällainen:





Työn jälki on ensiluokkaista ja onhan tuo hyvän näköinen. Plussana mainitaan painekotelon suuri tilavuus, miinuksena kantikas muotoilu joka ei varmasti ole hipo-äijien mieleen, mutta kyllä tuo mulle välttää. Eikä tuo tullut lopulta maksamaan paljon mitään. Kaasuvaijeriksi tuli 240 ruiskumallin vaijeri. Polttoaineen-painemittari vastaa konepeltiin joten se jäi tuosta pois, mutta kojelautaan hankin jo Autogaugen lisämittarin paineelle.
Jospa sitten seuraava versio on kunnon runnereilla ja wrc-style painekotelolla...
Sitten kiperiä kysymyksiä. Tässähän on LH-Jet 2.4 jonka johdot pitäisi saada oikeaan paikkaan. Mihin nuo seuraavan kuvan ympyröidyt johdot tulee?
Musta iso kolmenapainen on kaasuläpälle?
Harmaa tyhjäkäyntimoottorille?
Entäs sininen, valkoinen ja pienempi musta? Mihin tuo naaras-abikolla oleva keltainen johto pitäisi mennä?

Mitä nuo koneen kyljessä oleva liittimet on? Tuo alimmainen on nakutusanturi, mutta entä nuo kaksi ylimmäistä? Johtosarjasta ei löydy tuohon pyöreillä natsoilla olevaan sopivaa liitintä.
