Työpaikalla tapahtuu.
944:stä lähti geminit pois alta, renkaat pois päältä ja keräykseen,
pesu jarrupölyistä, painot pois ja talliin säilöön. Kattoo mitä noillekki keksii.
Ja omegat nastoilla alle. Onneks ei o keskikuppeja ni erottaa pölykapseleista noi.
Lisäks viiden tonnin huolto, eli puoltoista litraa öljyä.
Täs on potentiaaline mahis öljypaloon, vie 3-4l kymppitonnille öljyä
eikä vuoda ulos tiivisteistä eikä putkessakaan o öljysyyttä.
Eli hyvin polttaa

144:sen toisista, ylimääräsistä vanteista lähti kans kumet kiertoradalle,
kahessa neljästä oli sisäkumit, yks rengas oli näköjään tyyliin puukolla puikotettu halki.
Nää talven aikana kuntoon, aikaahan on. Alustavaa juttua oli jo peltisepänkin
kanssa.