no ei tallissa kaikki tapahtunut.
viimeiselle viimeistelylle pyydettiin tekemään niin mikä ettei.
pari kuvaa kertoo projektista enemmän.
solemikhän nii otetaan iso auto työn alle...
siihen hommaan tarvii ostaa iso auto ja alkaa rakentaan isosta autosta kelvollinen.
en ny viihti ihan kauheesti omaa panosta kehua ku olin vain viimeistelyssä mukana.
Bussiin tuli mobiili sähköjärjestelmä, jättikokoiset vesisysteemit, 30 kilowatin lämmitysjärjestelmä, wc, suihku, ulkosuihku, keskusimuri, ilmalämpöpumppu, 17 istumapaikkaa, 8 nukkumapaikkaa.
Sähköjärjestelmä on off-grid tyyppinen hybridiratkaisu joka hyödyntää 1,2 kilowatin CIS-ohutkalvopaneeleista saatavaa aurinkosähköä, bussin moottorilta tulevaa tasasähköä, tai valtakunnan sähköverkkoa, se osaa käynnistää generaattorin ja ylläpitää kuutta 220 ampeerin akkua.... Ja muuttaa löytämänsä sähkön 230v verkkosähköksi jota on tarjolla kaikkiin toimintoihin. Kaasupulloja ei ole eikä tarvita, ja mm. liesi ja lämmitys toimivat dieselillä mitä on muutenkin tankissa.
Kulkupuolesta huolehtii 12-litrainen DH12 420 heppainen rekan moottori ja vaihteita lisäillään EGS sähköpneumaattisella esivalintavaihteistolla.
audio järjestelmä on auton oma. läpi auton on kuulokkeille paikkoja ja 4 eri kanava vaihtoehtoa on jokaiselle kuuloke pistokkeelle erikseen.
kuvat kertokoon.



sohvat on levitettävät ja liukuu toisiinsa kiinni siten että saadaan 4 nukkuma paikkaa.
sohvan selkänojan päältä kääntyy laivatyyppiset sängyt jolloin tulee molemmin puolin lisä nukkumapaikat.


siinäpä isomman auton rakentamista.