Miksikähän? Onko se parempi jotenkin vai onko kyseessä vain ti-miesten remontinteon lopettaminen ja autoilijan rahastus kun joutuu viemään korjaamoon?
auto on 100% eri, kuin II korinen, eli rakenne on ihan erilainen
En tijä syytä siihen, että m,iksi pitää tehdä monta erilaista autoa

mutta en usko, että syy on arvelemasi.
autoihin tulee jatkuvasti uutta tekniikkaa, joka vaan täytyy saada mahtumaan johonkin ja samalla pitää huomoida ulkonäkö ja turvallisuus.
eri osien vaihtamiseksi tarvitsee purkaa enemmän tai vähemmän osia pois tieltä ja työtä helpottamaan kehitetään sopivia työkaluja.
autoa suunnitellessa ei varmasti ole lähelläkään ykkös prioriteettia se, että miten se puretaan, vaan se, että miten se nopeasti kasataan ja miten sitä uutta autoa saadaan myytyä mahdollisimman paljon
