Eipä oo ihan noin sanottua, vaparikellaripohjasella koneella jollain semipirteällä nokalla ei saatu nakurikastukseen asti nakutusta aikaseks vaikka boostia oli kilo. Ja paljon nakutusta enempi pelkäsin siinä että millon tuo m47 posahtaa

. Ihme ettei hajonnu, mutta ehkä koneen maksimiväännön löytyminen 4krpm tienoolta säästää voimalinjaa sevverta että ei vielä rovahtanu... Ja FB koneita parikin on tehty ahdettuja, 0.8 on kärsiny ihan hyvin eikä oo nakuledi välähtäny jos ajaa 98, viinallahan tommosta et saa millään maailman konstilla nakuttamaan sillai että nakuledi syttyis, siis kasitappisen kannella. 16v taas ei kärsi millään yli 12 astetta täyskaasulla jos on ahtoja yhtään, vaikka ajelee viinalla. Karkeasti siinä 4krpm tuo nakuttaa jos on nakuttaakseen, helpostihan sen testaa kun löytää jostain pitävän kohdan ja lähtee kaasu pohjassa liikkeelle niin kyllä siä 3krpm on täys boosti päällä jos vaan rengas pitää.