Itse asiaan, siis bensavolvosta taksina:
Täällä paikkakuntlaisellakin oli V90 -98 taksina, 3v päivänä satuin pikkupoikana juttelemaan taksarin kanssa, ja mittariin juuri pyörähtänyt 385tkm, ja vaihtoon oli menossa, ongelmia ei ollut tuona aikana. Tilalle tuli huomattavasti huonommin (myöhemmin) palvellut V70N 2,5D (TDI), moottori ja vaihdelootaongelmaa oli tuossa. Tästä varmasti se S90 hankinta itsellekkin lähti liikkeelle, ja hänellekkin tuli S90 eläkepäiville. Moitteetta oma S90 palvellutkin yli 5v, kerran vikavalo, sekin 100% itseaiheutettu. Käyttövarmempaa peliä ei varmana löydy, aina mukava ja toimiva, olipa +37ºc tai -30ºc, tuota kylmemmässä en ole ajanut, eikä espanjan keskiosaa kuumemmassa paikassa.

Toisella paikkakuntalaisella, tosin helsingissä taksarina ollut, V70N 2,4 aut. 170hv taksiautona. Kysyin että mitä järkeä, vastasi että kuten todettua niin bensakulut saa vähentää verotuksessa kuten dieselkulutkin.
PK seudulla nähnyt S-mersujakin takseina, tosin W220 koppasia, uutta W221 koppaa en ole taksina nähnyt. Espanjan torremolinoksessa oli W220 S65AMG taksina (kävin ihan jarruista, putkista ja V12Biturbo merkinnästä varmistamassa)
