Olisi asennusta vailla tuo eFlexfuel-systeemi. Pienen pähkäilyn jälkeen pääsin jonkinlaiseen selkoon mitä tulee mihinkin. Mutta paketissa oli mukana lappunen poikkeavasta asennuksesta viralliseen ohjeistukseen verrattuna koskien virtakytkentää. Nää sähköhommat ei ole itselle ihan ydinosaamisaluetta, joten saisikohan seuraavasta selkokielisen version?
"Autossasi on matalaimpedanssisuuttimet, joten asennus poikkeaa hieman ohjekirjan mukaisesta. eflexfuel-laitteen +12V virta otetaan suuttimien sijaan esim. suuttimien virranrajoitusvastuksilta. Myös muut paikat voivat olla virranlähteinä, jotka eivät jätä virtaa päälle eflexfuel-laitteeseen, kun virta sammutetaan autosta."
Kohde on tuo allekirjoituksen Kontti B230FK-tekniikalla eli suuttimet ovat ne vihertävät. Eli miten arvon foorumilaiset ovat virtakytkennän hoitaneet omista vastaavista? Kiitos ja anteeksi jo etukäteen 
Mulla sama auto ja asennusliike laittoi virranoton generaattorin taakse. Puolen vuoden jälkeen tajusin ettei sieltä tule virtaa starttauksen aikana, se selittikin miksi kylmäkäynnistys "hieman" takkuili.

Soitin sinne valmistajalle ja neuvoivat ottamaan virran suuttimien vastuspakan virtajohtimesta. Eli otin siitä akun yläpuolella olevan vastuspakan ruskeasta johtimesta.
Noin laitettuna boksi käynnistyy jo kun laittaa virrat päälle, ja sammuu vasta kun virrat on ollut pois n. 4 minuuttia.
Toinen juttu minkä olen ollut huomaavinani, kylmäkäyntirikastus lähtee päälle ensimmäisestä starttiyrityksestä ja jos moottori ei käynnisty muutamaan minuuttiin siitä, kylmärikastus menee kokonaan ohi. Ei tosin minua haittaa, kun sitä tuntuu olevan muutenkin liikaa, niin että moottori "röpröttää".