Mk2 on kyseessä.
Toi Continentalin käyttölämpötila on -40C - 150C. Polttoainehan jäähdyttää sitä mittauspistettä, joten se on anturin elektroniikka, mikä saattaa ottaa siipeensä liian kuumassa.
Tarttee vähän fundeeraa tossa auton äärellä, että miten sen sijoittais.
Jos pelkäät sitä pakosarjan säteilylämpöä, niin siihen on hyvä konsti aluumiinista tehty lämpösuoja. Sen jos vielä kiillottaa, niin se säteilee lämpöä hyvin pois ja suojaa anturia.
Kun saat hankittua sen sarjan, niin otat osat esille ja alat mallailemaan niitä ja funtsit mikä käy mihinkin ?
Asennuksen kanssa ei kannata todellakaan hosua, vaan miettiä sovitella kaikki ainakin pariin kertaan. Sitten hankit tarvittavat lisätarvikkeet, liittimet/letkut, alumiinia telineiden/lämpösuojan tekoon jne. Nopeasti hutaistut asennukset ovat yleensä niitä joiden kanssa tulee myöhemmin ongelmia ja sitten haukutaan tuotetta, vaikka vika on omassa asennuksessa.
Sitten kun kaikki on kasalla ja valmiina, niin alat tekemään, niin lopputulos on toimiva ja siisti

Ohjausboxin sijoitus kannattaa harkita myös hyvin, ei mielellään kuumaan, eikä kovin tärisevään paikkaan (vaimennusta väliin tarvittaessa), lisäksi johtosarjan pituus on rajallinen ja rajoittaa paikan valinnassa.
Ite pyrin aina siihen että kaikki ylimääräinen pois näkyvistä konehuoneessa, mutta jos jää näkyville, niin näyttäisi edes mahdollisimman tehdastekoiselta.