Elikkäs otsikon mukainen kulkupeli tuli tänään hommattua ja alkaa ajamaan käyttöauton virkaa, pääasiassa talviaikana ja muuten tarvittaessa.
Mittarissa 348600km ja auton sisusta on kuin uusi

Ulkokuori perus siisti, mut tekemistä riittää. Vas.takakaari täytyy vaihtaa ja takaluukun alareuna on ruosteessa.
Pohja on mielettömän hyvässä kunnossa ja muutenkin autoa huollettu rahalla.
Moottori tilakin on siisti ja huollot teetetty aina ammattilaisella. Koneena väkivahva B230f (116hv ja 185nm) ja jatkeena tuon tehon syöjä AW70/71.
Auton käyttöönotto: 23.11.1992
Auton varustetasohan on SE, ja varusteet ovat:
-Keskuslukitus.
-Ohjaustehostin.
-4x Sähkölasit.
-Etupenkkien lämmitykset.
-Sähköpeilit lämmityksillä.
-Vakionopeudensäädin.
-Lisäpenkit tavaratilassa.
-Kierroslukumittari.
-Kuskinpenkin korkeus-säätö.
To do:
-vas.Takakaaren vaihto.
-Takaluukun alareunan korjaus.
aloitettu-Pakoputken pää. (pappa mutka pois) Tehty.-Takavalot, sivuvilkut ja etuparkit/vilkut uudet "kirkkaat".
Tehty.-Etulipan maalaus korin väriin.
-Saastelaitteet mäjelle. Tehty.-Stereoiden vaihto. (nyt joku halppis blaukkari).
Tehty.-Yleistä siistimistä ja huoltoa.
aloitettu-Sähköpeilien lämmityksen ja penkinlämmittimien korjaus, eivät toimi.
-bensakartat ja sytkä päivittää 2000 luvulle.
-VX3 nokka tai vastaava härski

-Täys säädettäväalusta.
Tarkoitus on siis pitää auto luotettavana käyttöautona, joten turbotukset yms unohdan tämän kanssa, sillä löytyy pihasta jo kesäpirssiä ja toi TPPR.n prokkis 740 V8 joka taas ahdetaan... mut ei siittä sen enempää, allekirjoituksessa lisää stooria.
Tässä yksi kuva itse autosta myyntihetkellä ja perunalla otettu:

Kuvaa kun ajetaan kakslankkua kottinpäin, edessä emäntä corollallaan navigoimassa


Ihan on mukavat välitykset tässä, kelpaa ajella pitempääkin matkaa

:
