Perkule meinaa mennä hermo tuon mittaristossa vilkkuvan ja välkkyvän "polttimo rikki" vikavalon takia

Se tosiaan ilmenee kun painaa jarrua, eli joku 3 jarruvalo polttimosta rikki, mutkun ei ole, olen nyt polttimoita vaihtanut 4 kertaa ja se syttyy aina välillä jarrutuksissa, ei aina ja kaikki valot toimii niinkuin pitää. Kerran jo vippasin sen vikavalo polttimonki mittaristosta mettään, mut laittelin seuraavana päivänä takaisin

Ongelman varmaan pystyisi poistamaan lisäämällä D-kotelon sisään "piilopolttimon" ja jonkun 1w lisäämään vastusta. Eikös tämä olisi hyvä keino? Sillä tuossa kohtaa jos oikea 21w polttimo kilahtaisi, niin vikavalo syttyisi oikeasti merkkaamaan sammunutta polttimoa

Eilen töiden jälkeen ajelin suoraan volvon talliin ja etupää pukeille. Ryömein auton alle ja suihkuttelin raidetangonpäihin crc.tä runsaasti ja herkistelin ne valmiiksi auki, sillä menen käyttöautoon lauantaina kulmiensäätöön, on meinaan ratti vinossa ja todella uraherkkä, muuten menee kuin juna. Samalla pääsee tsekkaan, et mikä tuolla etupäässä kolahtelee kuopissa, autokin on juuri leimattu ja mitään ei löytynyt, mut eiköhän sen nosturilla sit selviä

Samalla kun makoilin eilen auton alla, niin tuli pohjaa tsekattua läpi ja kunnossahan se on

ei lahoo missään ja ei äkkiseltään näyttänyt olevan paikkojakaan missään, eli totesin auton olevan "hitsaamaton".
No, keväällä nuo helmojen lahotuslistat lentää mäjelle ja hitsaan kiinnityskolot umpeen ja hopea väri tilalle, tehdään vähän nuorennusta tälle, mut vain vähän ettei ala kolleegoilla pussihousut tutisemaan
