Muuttuiko tämän ketjun aihe jossain vaiheessa talvirenkaista vannetukun arvosteluun.
Onko ollut huonoja asiakaskokemia ko. puljun kanssa kun jokaisessa viestissä tuot VT:n esiin?
btw tuohon mainostukseen liityen, en usko että VT:n tarkoitus on luoda mielikuvaa, että heidän maahantuomat renkaat olisivat kaikkein parhaita vaan, että vähemmälläkin voi saada vastinetta rahalle. Tottahan se on, että heidän mainostaminen on ylitsevuotavaa. Toisaalta enpä kyllä ole nähnyt sellaistakaan mainostajaa joka haukkuisi omia tuotteitaan.
Enkä ymmärrä miksi foorumeilla pitää neitsyiden valittaa.
Jos ilman ennakkoluuloja käyttäisi muutakin kun testivoittajaa niin saattaisi jopa yllättyä, ehkä jopa positiivisesti.
Olet jo aikaisemmin tuonnut esille oman suhteesi vannetukkuun ja epäilen, että olet heidän trollinsa, kun katsoo tekstejäsi:
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=3169.msg1000317#msg1000317Mutta hieman faktaa taas firmasta ja liittyy hyvin heidän sivuihinsa. Tekniikan maailman paskin nastarengas löytyi heidän ylistämästään linglong:sta.
http://www.vannetukku.fi/tutkimus-osoitti-halvalla-voi-saada-hyvan-kiinalaisrenkaan-a-280.html Linglong Green Max Winter Grip
Lisätietoa: en.linglong.cn
Hinta: 350 €
Hyvää
• ominaisuudet asfaltilla
Huonoa
• pito talviolosuhteissa
• ajettavuus talviolosuhteissa
★ 7,2
"Halvalla voi näköjään sittenkin saada hyvää"
Alkusysäys lähti
testimenestyksestä, kun Linglong päihitti mm. Michelin Energy Saverin Tekniikan Maailman rengastestissä.
Todellinen testimenestyjä vuonna 2011:
Kahdeksan rengasta oli parempaa, kuin Linglong ja neljä huonompaa. 15 rengasta testissä. Tämäkö tekee testimenestyjän

? Ja huomautuksena michelinin Energy saver oli julkaistu vuonna 2006 ja uusi malli Energy saver + tuli myyntiin samana vuonna, kun testi tehtiin.
Sitten itse asiaan. Mm. toisesta autostani löytyy Continental Contiicecontact 2:t jotka ostin ennen, kuin mitään testejä oli julkaistu, koska olin pettynyt hakkapeliitta 8:n ja eivät ole testivoittajat, mutta voin suositella kenelle tahansa lämpimästi (Oli halvemmat myös, kuin hakka 8:t). Sama homma oli kolme vuotta sitten Goodyear:n ice artic:n kanssa. En halunnut ostaa kalleinta, joten ostin 70 euroa halvemmat ice artic:t ja aivan loistavat renkaat. Miksi taas en osta linglong:ja tai Triangeleita. Jälkimmäiset 195/65R15 koossa maksaa 300 euroa kierros. Tuohon hintaan sain Hakkapeliitta 8:t! Kummalla sinä ajat, jos saat samaan hintaan valita. Testien parhaan talvirenkaat vai sijoitat 300 euroa johonkin kiinaihmeeseen ja toivot kädet ristissä, että yllätyt. Minä en talvella halua yllättyä! Tuon jälkeen vakuuttelet keskustelupalstoilla, että hyvät on ja muut on paskoja. Sen verran on tullut ihmisten käyttäytymistä tutkittua ja opiskeltua, että ostopäätöksen tehtyään ja siihen päädyttyään ihmisellä on tapana kehua ja varmistaa muiden silmissä tehneensä hyvän ostoksen. Tässä tapauksessa valtaväestö ostaa hyvät merkkirenkaat eivätkä huutele tästä ympäri pitäjiä

.
Minä ajan tyytyväisenä merkkirenkailla. On ollut Contia, Nokiaa, Goodyeariä ja Micheliniä. Ei ole tarvinnut katua (Paitsi ensimmäisten hakka 8:n kohdalla ja nelosten). Tiedän myös, että seuraavat nastarenkaat ei todennäköisesti ole nokialaiset.