0
0 jäsentä ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.
T5, manuaali, ja kaasuvaijerilla on. Tumman harmaa helmiäinen on väri, maalin reseptissä 20% sinistä helmiäistä.
Pääsi hullut jännityksestä.
Kiitos.
Pääsi hullut jännityksestä. Hieno peli.
T5, manuaali, ja kaasuvaijerilla on. Tumman harmaa helmiäinen on väri, maalin reseptissä 20% sinistä helmiäistä. (Kuva poistettu lainauksesta.)
Mä jo salaa toivoin että oot hommannut V70R mk1:sen, mutta tää olikin tämmönen tyttöjen malli Varmasti mukava harrastepeli kyllä, värikin pääsee oikeuksiinsa nyt osaavissa käsissä. Seurataan mielenkiinnolla kyllä
Mä satuin olemaan sen verran etuoikeutetussa asemassa, että pääsin sekä näkemään että haistamaan tämän tuoreeltaan! Minulle olisi tämä tosin kelvannut pienen sisäpesun jälkeen sellaisenaan, mutta ymmärrän hyvin ettei Henkalle kelpaa!
Tuossa nuo vanteet on kyllä omalla tavallaan hienot. Itse en ole koskaan oikein noille tuning umpioille lämmenny
Mun mielestä vanteet on ihan älyttömän hienot!Väri myös hieno. Varmaan Henkan hieromisen jälkeen pääsee vielä enemmän oikeuksiina
Mulle jäi aiemmin mielikuva, ettet arvosta tällasta harrastamista. Kiitos, arvostan tätä paljon.
Tottakai arvostan, kun jotain tehdään näin suurella antaumuksella, mitä sä teet. Kyse oli lähinnä siitä, että se ei olisi täysin mun juttu uhrata tällaisia voimavaroja "pelkkään pesemiseen", kun olen tottunut tekemään niin erilaisia projekteja.
Pesemissä on oma juttunsa, itelle se on terapiaa ja arjesta karkaamista. Ehkä Henkalla samansuuntaista, perhearki ym ei oo helpoin ainakaan työpaineen alla. Eikö ookki Henkka sullakin enempi toi bensa auto se juttu?Mutta tuutko Ceellä Kesämiittiin?