Ajotunnelma sen kun paranee vaan. Kun on tarkka ja kuuntelee ja tunnustelee autoa ajaessaan, niin on iso vaikutus esim. näillä, että sorvaa kaasuvivustoon melko välyksettömät holkit, sekä tuo, että säätää kytkin ja jarrupolkimien lepoasennot tehtaan arvoihin, jos ovat kuluneet tms. Vastaa kaasuun viipymättä, eikä kytkinpolkimen liike tarvi olla niin pitkä, kuin tässä oli, että polvi leuassa aloitetaan painaminen.
Jarrutehostimessa vielä pientä aamukankeutta, kun ensimmäinen painallus on tahmea. Eikä muutenkaan tehosta kunnolla. Sitä vielä korjattava.
Vielä kun korkeammat renkaat laittaa, niin pehmenee meno asfaltin urissa ja halkeamissa. Onhan auto nyt nopea kääntymään kun rattia kääntää, mutta ehtii kääntymään vähän hitaamminkin.
Perskuta, tällaisesta tulee minun arkiauto, jokapäiväiseen ajoon. ! Täytyy pistää tuo 145 ihan kohta kuntoon.
