Päivitystä taas senverran että egr tukittu laipalla, tällä ei mitään vaikutusta ahtopaineisiin tai kulkemiseen.
Turbolta lähtevät ahtoputket tarkistettu ja kaikki ehjät. Mappi anturin letkuun laitettu molempiin päihin klemmarit jotta ei ainakaan sieltä pääse vuotamaan.
Välijäähdytin oli kuskinpuolelta päädystä koko matkalta tuoreen öljyn peitossa, tämä ei omastamielestä ainakaan kovin tervettä ole.
Onko tuo nyt sitten välijäähdytin paskana vai meneekö hukkaportin viaksi? Ahtopaineet vieläkin samat 0.6bar, en tiedä kuinkapaljon tämmöisen kuuluisi viheltää mutta nyt tarkemmin kuunneltuna 0.5bar jälkeen rupeaa sisälle kuulumaan vihellys.
Edit:

Mahtaakohan tuo tarkoittaa nyt sitten pumpun ajoitusta? Jos on niin sehän on sitten 6 astetta pielessä, voiko tällä olla vaikutusta tehoihin?
Edit:
Pumpun ajoitushan se oli, ajoitus säädetty kohdilleen jonka seurauksena vikakoodi 0011 lähti pois eikä tule enää takasin. Äkkiseltään tehoissa ei tuntunut olevan muutosta. Käyntiin lähtee yhtä hyvin mitä aiemminkin.