Tarttet myös syttyboksin. Se on ihan hyvä lähtökohta, rahtu vakiota isommilla sumuilla ja immun piuhoihin zenerdiodi juottelemalla (estää fuelcutin vakiolastun kanssa, kun imm signaali ei nouse tiettyä ylemmäs) pääsee sinne mihin vakioahdin ja hilkkeet riittää. Jos siitä lähdetään virittämään, voi joko metsästellä jotain lasturatkaisua 2.2:seen (saatavuus tosi huono, mutta on olemassa) tai suosiolla päivittää ohjauksen johonkin toiseen. Johtosarjan puolesta voisi päästä jopa aika helpolla, kun vetää kampuran anturille syttyboksilta johdon niin sitten taitaakin loput erot olla lämpöanturin toinen pinni sytkäboksille ja pinnijärjestyseroja loput (tämä ihan ulkomuistista fiilispohjaisena, mutta anturit ja hilut on pääosin samoja, tyhjäkäyntiluisti on eri mutta johdotus käy pinnit boksilta oikeaan paikkaan laittamalla/tarkistamalla, kuten muutoinkin suuttimet, lämpö/lambda jne)