Mä en oikein tajua miksi tuosta rajoittimesta nostetaan sellainen poru.
Kuorma-autoihin piti jälkiasentaa rajoittimet muistaakseni vuosimallista -88 eteenpäin. Sinne laitettiin vaan solenoidi joka katkaisi naftankulun kun nopeus oli 89km/h ja palautti sen taas pari km alempana. Ei noita mitenkään kovin hirveästi käytännössä ohiteltu, vaikka sen ohittaminen oli erittäin yksinkertaista. Vanhaan bensakoneiseen autoon rajoittimen tekeminen on teknisestikin hankalaa, siksihän bensakoneisiin kuorma-autoihin rajoittimet vaaditaan vasta suht uusiin autoihin, joissa on jo sähköinen kaasupoljin.
Sen rajoittimen ohittaminen on helppoa, kuten on myös loppujenlopuksi tavallisen nykyisenkaltaisen mopoauton virittäminen. Karvan vajaa 80km/h olen joskus mopoauton perässä ajanut, ei ollut varsinaisesti enää vakaan näköistä menoa.
Yhtäkkiä mitään Brittien tavoista ja käytännöistä tietämättä tuntuisi aika epätodennäköiseltä että hölmöilen tahallaan törkeästi siellä Rolls Roycella en halua maksaa lunastusmaksua piheyteni takia ja se Rolssi sitten paalattaisiin kun sen hinta olisi vaikka 400 000€, edes halvempien ollessa kyseessä en allekirjoita kovin äkkiä näillä luuloillani paalausjuttuja. Mutta jos ne Traktori autot Suomeen tulee niin siinä on minulle ihan kelpo bisnes kun alan paalata niitä pakkolunastettuja pelejä. 
Yleensähän ne paalattavaksi menevät autot on jotain parisadan punnan corsia joilla jampat on ajelleet ilman katsastusta ja vakuutuksia jo pidemmän aikaa.
Mutta tuskin kuitenkaan katto on muovia?
Pontiac Transportin kattorakenne on b-pilarista taaksepäin muovia, siellä ei mun tietääkseni ole edes mtään metalli vahvikkeita. Onhan se tavallaan hyvä, kun saadaan autoa kevyemmäksi ja painopistettä alemmas. Noiden pintapeltien korvaaminen muovilla on mun mielestä ihan asiallinen idea. Eipähän ruostu.