HUOM! Jaoin tämän ketjun omakseen tuosta yleistietoa -topicista, näyttää olevan sen verran kiistanalainen aihe että turha pitää tuollaisessa faq-tyylisessä topicissa tätä keskustelua.
Hetki meni, kun topicia rupesin lukee "Koska muka tälläisen olen tehnyt?"

Sun kommentista sitten muistin, että tosiaan johonkin toiseen ketjuu vastasin joskus.

Kun painotat pyörän nollaan, otat pois koneesta, laitat takas, niin kone näyttää yhteensä jopa 10g heittoja. Tuolla tarralla ei painotuksen kanssa oo käytännössä mitään merkitystä
Ainakin kaikki omat pyörät on saatu 0 - 0 ( 0 heittoa) näyttämään sitten lopulta, jos olen tärinää testilenkillä havainnut niin takaisin liikkeeseen ja kone pyörimään + ilmenneet heitot pois. Tosiaan edellisessä autossa piti 3 kertaa käydä painotuksessa ettei vatkannut, lopputulos ennen testilenkki oli et kone näytti 0 heittoa ja lenkin jälkeen heittoa.
Käytännössä ei ole merkitystä koska autoissa joissa on vakio alusta ja läskit renkaat, ei kuskit ymmärrä tai edes huomaa (välitä) suuremmista heitoista.
Hyvä, että joku osaa hommansa Vianorilla.

Täällä päin vain onnistuivat tuhoamaan 3 vannetta neljästä, renkaan asennuksessa.
Lähemmäs 8kk odotuksen jälkeen, kun vanteet oli renkaineen alla niin ei mennyt tasapainoituskaan kohdilleen. Heittoa oli reilusti 3 vanteessa (35, 25, 20) ja yhdessä vain vähän.