Tiedän kyllä hyvinkin mitä E-merkintä tarkoittaa, ja tiedän myös sen miten se hankitaan tieliikenteeseen tarkoitetulle valaisimelle. Rahalla.
Yllä on kuvia omista valoistani, joihin olen enemmän kuin tyytyväinen - harmi jos sinä et, mutta ei se onneksi muuta mielipidettäni niistä.
PS. Luulisi että 2016 voisi ajatella järjellä. eikä varsinkaan yrittää alkaa päteä lakipykälillä, jos haluat tehdä niin, suosittelen hakemaan lakimieheksi ja mennä toteuttamaan pätemistäsi jonnekkin muualle. Täällä mielestäni keskusteltiin hyvistä lisävaloista ja myöhemmin polttimoista, ei siitä mikä on oikein ja mikä väärin. Veikkaisin tälläkin foorumilla olevan vähintään 70 % ajoneuvoista jotain "LAITONTA" sivun käsitysmaailmallesi.
En rupea sen enempää vääntäämään rautalangasta, mutta jos Suomessa kaikki olisivat omaan napaan tyytyväisiä, niin miltä tämä maa näyttäisi? Onneksi nämä ei ole mielipide asioita. Perustelisitko vielä tuon, että tällä foorumilla vähintään 70% tämän foorumin ajoneuvoista on laittomia tai niissä on laitonta? Minä väitän että sinä olet väärässä. Ja kyllä minä toteutan itseäni pykälien suhteen, mutta en lakimiehenä ja hyvällä menestyksellä

. Monesti myös ajoneuvojen suhteen.
PS: 2016 vuonna en luota enään yksittäisten kansalaisten järkeen, koska maalaisjärki on katoava luonnonvara.
PSS: Lisävalojen suhteen uudistuksen tekisin, että niitä saisi olla esimerkksi referenssien puitteissa 3kpl. Näin saisi yhden pistevalon ja kaksi hajottavaa.