Volvo saanu taas vähän hellyyttä osakseen, ohjaus tuntui aavistuksen jäykältä joten otin purkumotista "ehjän" ja nakkasin kiinni, hetken ajon jälkeen alkoi hirvittävä ulina ja teki tehostinnesteestä aika mehua, eli jostain ilmaa vissiin imi mukaan, sitten se nasahti lopullisesti joten ostin käytetyn orkkiksen ja laitoin kiinni, muuten pelaa hyvin mutta puskee tehostinnestettä korkinvälistä eli painetta puskee, säiliön ostin kesällä uuden joten tuskin siitä johtuu, pitää koittaa ostaa uus keväämmällä jos sillä paranisi vai voiko johtua hammastangosta tuo paineeni tekeminen? Vanha tehostin jolla ohjaus oli jäykkä puski myös aavistuksen nestettä korkinvälistä.
Vklopun projekti oli vaihtaa etujarrupalat ja levyt sekä käytetty jarrusatula eteen, myös takajouset ja iskarit sai uutta tilalle, iskarit eivät menneet leimalta läpi ja yläpäät kolisi joten ne vaihtuivat myös SKF:iin, iskarit on TRW:n ja jouset starkin joita en suosittele istuvuuden puolesta, alapää piti liinalla naittaa kiinni ennen auton laskemista, muuten jousi pääs pomppaamaan pyörännapaa vasten pois omasta kolostaa, jonkinverran tuli etukenoa mutta katotaan miten tuo laskee päivien mittaan vai joutuuko etupäänkin tekemään.
Polttoainesuodatin tuli vaihdettua ja volvon orkkis jenkkivilkkukanta.
Huomenna jos koittaisi leimalle uudestaan, laahaava vasen etujarru ja toinen takaiskari oli syyt hylkyyn.
Orkkis ja tarvike pumput:






