Reilu tunti ajoa takana ja sen perusteella voin sanoa seuraavaa:
-vaihde kytkeytyy heti kun siirtää D:lle
-vaihdot toimii, myös 3-4 ja 4-3 huomaamattomia
-laatikko ei luista kiihdytyksissä niinkuin ennen
-hidastettaessa ~40km/h nopeudessa ja sen jälkeen kaasuttaessa ei kierrokset ryntää enää niinkuin aiemmin ja 4-3 vaihto sujuu hyvin
Tosi vaikea todentaa tuo viimeinen, koska olen oppinut varomaan tuota ryntäystä

En tehnyt vielä yhtään kovia kiihdytyksiä koska haluan antaa laatikon oppia jos sillä on siihen taipumusta.
Kaasuläpän puhdistin samassa operaatiossa ja sieltäkin tuli aika paljon skeidaa. WD40 on muuten erinomainen puhdistusaine jos ei joku tiennyt. Toki sen jälkeen pitää vielä huuhdella jarrucleanerilla tai vastaavalla. En tiedä vaikuttiko läpän puhdistus näistä mihinkään.
Vaihteiston alatuki menee vaihtoon, se on ihan tohjona.
Kaikki hyvin tällä hetkellä. Testiajot jatkuu..
