Nyt on tässä tullut mietittyä kytkintä. Mahtaako vakio kestää? Mikä ois vahvempi kytkin joka tuohon tappikoneen vauhtipyörään sopii suoraan? Ei kuitenkaan mitään sintteriä viittis laittaa. Hakusessa ois myös stefallinen jakopään koppa semmosta saa tarjota jos on nurkissa tai jos tietoa mistä vois saada.
PS. Tilasin eilen illalla 123Ignition Tune jakajan niin saa säädettyä nyt nuo ennakotkin aika mukavasti 
Ruotsista kun lukee sävär-turbon sivuja, 200hv vaparikoneen väännöin
pitäisi vielä mennä. Eli pitäis varmaan riittää? Samaa sanoivat ruotsalaisesta jokkiskaupasta,
kysyin heiän kytkimestä jota mainostivat kestävän 200hv, että on vakio.
Stefallisesta kopasta kysy nimimerkiltä
eke . Vaatii stefattoman etukopan vaihdossa,
ja velotti muutaman hassun euron
