Poljin paikallaan ja lyhyesti näin (ai niin, asennus tapahtui tuohon MKII autoon):
-Pelkääjän puolelle 12mm kovalevystä lattia ja rintapeltiosa - periaatteessa pitäisi kiinnittää penkin etukiinnikkeisiin, mutta mun kulmavahvike on niin jäykkä, että pysyy hyvin ilmankin. Penkin kiskon etupään muoviosa lähtee muuten irti painamalla "liipasimesta".
-Vaijeria ei kannata vetää konsolin läpi - ihan hirveä homma. Suoraan keskikonsolin yli ja rattiakselin ali jarrupoljinta kohden. Sarjan kaapeli on niin pitkä, että riittää just. Kaapelin rasvauksessa kannattaa käyttää hyvin ohutta öljyä, itse laitoin jarrurasvaa kun muuta ei ollut ja yllättävän paljon jäykempi vaseliini jumittaa.
-Kaapelin kiinnittäminen oli vaikein asia. Alapuolella on ruton vähän tilaa, joten on vain kaksi keinoa: 1) Poraa riittävän ison reiän jotta voi työntää kaapelin alas ja kiinnittää siihen lukkomutteri (voi olla joskus löysällä, joten mutteri voi aueta) ja verää sen sitten kiinni rintapeltiin. 2) Vastamutteriholkki (tein näin), poraa reikä, työnnä sopivan pituinen pultti (n. 20mm) läpi ja ruuvaa pitkä mutteri siihen. Sen jälkeen ruuvaat vaijerin kiinni samaan pitkään mutteriin.
-Poraaminen on hankalaa, siellä on paksut pehmusteet. Itse laitoin reiän rattiakselin läpiviennin laippaan, n. klo 8:aan. Kannatta varmaan rääpiä vähän pehmustetta pois, että saa poralle tilaa. Itse en riipinut ja reikä meni vähän turhan lähelle kumimuhvia ja mutterin ruuvaaminen oli hankalaa.
-Sivupeilin kiinnitysrauta tulee sitten pujottaa siihen muovissa olevan loveen ja siitä kiinnittää se peilin kehykseen - ne pultit tulee sen kotelon sisään.
Vielä kun keksisi miten saa sarjassa mukana tulleen magneettikolmion pysymään alumiinitakalauukussa.