0
0 jäsentä ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.
lämpölaajeneminen niitä paukuttaa, mulla sama homma..
Tarkennetaan nyt vielä kysymystä kun edelleen askarruttaa: mikä ero oli auton alkuperäisessä putkessa varaosaputkeen verrattuna, kun se ei pitänyt ääntä, mutta varaosaputki paukkuu/naksuu selvästi joka ajon jälkeen?
Mistä mahtais saada takaylätukivarren puslat? Motonetissä ei oo kun vanhempaa, skruvatista en saanu varmutta eikä scandixillakaan ollu kunnon luetteloo. Pitäis kaikki neljä vaihtaa. 240 -91
240 kapistus kyseessä. Mihinkä menee jarrutehostimesta letku? Roikkuu yksinään tuossa, sekä missä on jakalan alipaine letku, eli mistä lähtevät? Ohjaustehostin ei vieläkään asettunu, laitan muutaman havainnollisen kuvan kuhan tietokoneelle pääsen
s40 -04 ph1 - B4204T3 Sytytystulppa, boschin malli on mikä?
Enipadi?
B200k:ssa jarrutehostajan letku imusarjaan 4. pytyn kohille ja jakajan alipaineletku kaasariin tyhjäkäyntiruuvin viereen.
joo, tuli itekki huomattua kun kaverin autosta kävin kahtoo. Vaikuttaako mopon toimintaan jos jättää irti tai tulppaa? Kun tuplien imusarjassa ei ole paikkaa
Toivottavasti sille jarrun alipaineelle on paikka
On muuten pikkasen raskas jarru, jos ei ole letku paikoillaan. Eikö noissa imusarjoissa ole valmiina tulpattua paikkaa letkulle/voisko sellasen työstää siihen itse.
Imusarja on mallia tein itse säästin. Eihän nuissa kaupallisissakaan taida olla?