0
0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
Kyllähän sen saa purettua, mutta maksaako vaivaa, toimivan purkuosan reaaliarvo on ehkä 25e.
No tästäpä tärkeimmät selviää. Eka auto käyntiin ilman laturin herätettä ja sitten heräte kiinni. Kyseessä siis auton orig. laturi mihkä vaihoin nyt varmasti ehjän säätimen. http://www.youtube.com/watch?v=MbttU2zvxsg&feature=youtu.be
Mittasitko että tuleeko vaihtojännitettä? Tosin mä kyllä väittäsin että toi laturi on entinen...
Toi mittarin toinen asento on vaihtojännitepuoli, suoraan laturin persiistä en mitannut kuten kuvasta näkee.Kokeiltu toisellakin laturilla Onhan se toki mahtollista että sekin...
Mutta vaikkei ole laturi kiinni niin silti näyttää tuon 26v vaihtojännitettä?
Niin vähän arvelinkin. 760:in lukko varmaan käy, niitä löytyis ylimääräisenä?
No se nyt johtuu ihan sun mittaustavastas.
Eli mulla on nyt sitten rikkinäinen laturi tuossa käyttiksessäkin kun akun navoilla 30.6v samalla vaihtojännitemittausalueella kuin tuossa videossa. Ok...
Sovitaan nyt vaikka niin että mun mittarissa on jotain hämärää jos mittaus oli oikein ja tuloksissa ristiriitaa?En vaan pidä todennäköisenä laturivikaa tässä tapauksessa, jostain muualta mistä vikaa voisi etsiä?
Niin ja sä mittasit käynnissä olevasta autosta.Maadotukset? Akku?
Akkua kokeiltu muitakin, maattopisteistä katottu molemmat etu, motikan viereinen a pilarin juuresta, imusarjan, venakopan, akun ja rungon välinen.
Laturin maadotus?