Viva performancella on rahti suomeen kalliimpi mitä puskuri
Mitä nyt tuolta netistä tullut etsittyä niin ei se juuri halvemmaksi ulkomailta tule mitä tiskiltä 
Vai onko JoonasH:lla tiedossa joku edullisempi paikka vielä?
Jaahas, empäs tajunnut ottaa huomioon postikuluja.... Eikä mulla kyllä tällä erää ole mielessä mitään paikkaa mistä sen saisi "kilpailukykyiseen" hintaan kun skandix pisti lapun luukulle ja ei ole ollut liiemmin tarvetta katsella uutta puskuria kun pitänyt tuota nykyistä kuin kukkaa kämmenellä

Alaosaa ei saa enää tiskiltä. Tai niin ainakin tänään kello 11 kertoivat Kotkan Autosalvassa.
En sitten tiedä jos tuon varaosanumeron kanssa kävis kyselemässä. Noilla on välillä semmonen asenne nuorien kanssa, että jos ei jaksa ettiä niin sanotaan ettei saa.
Maalamattominahan nuo kaikki tulee?
Ei kai tuo nyt voi olla tottakaan että olisivat lopettaneet R-puskurin valmistuksen/myynnin
Voihan se tietty olla mahdollista, johan tuon mun puskurin hankinnasta on vuosi vierähtänyt. Tuolla 9151251 numerolla ei bilian verkkokauppa anna mitään, saattaa olla numero vaihtunut ja en kyllä muista enää ollenkaan millä numerolla se mun puskuri tuli...
Mahtaa autoliikkeellä mennä hyvin jos on varaa myydä valheellisesti eioota kun joku tulee ostamaan 500€ puskuria

Mulle on kyllä aina oltu valmiina myymään vaikka mitä