Osaisikohan joku selittää tämmöstä pikku ongelmaa?
Eli autona on hetki sitten ostettu 4 vuotta seisonnassa ollut Volvo 240 -88 ilman ohjaustehostinta ja ajossa auto puoltaa oikealle, mutta kun auton nostaa nosturilla ilmaan ja kääntää rattia oikealle tai vasemmalle (vähän tai sitten ihan tappiin), niin ratti pyörähtää aina takaisin osoittamaan keskiasennosta hieman oikealle eikä pysy paikallaan muissa asennoissa.
Itse mietin, että pyöränkulmat nyt varmaan ainakin pitää säätää, mutta en ole tälläiseen ilmiöön aikaisemmin törmännyt oli sitten tehostettu tai tehostamaton ohjaus, eli onkohan jotain rikki vai onko tämä vaan Volvon ominaisuus?
Ja toinen vika on, että tupakansytytin pistorasia ei toimi, ei alkuperäinen sytytin eikä Nokian micro-usb kännykkälaturi, pitäisikö vaihtaa uusi rasia vai saisikohan vanhan jotenkin kuntoon?
Radio kuitenkin toimii ja kaikki sulakkeet on vaihdettu varmuuden vuoksi ja sulakerasia putsailtu.