Itsellä on jäänyt mielikuva KYBeistä sellaisena halpis-iskarina vuosien takaa, mutta ehkä ajat ovat muuttuneet. Koni ja SKF olisivat kuitenkin oma valinta.
Yhdelle asiakkaalle vaihdettiin maasturiin Bilsteinin uudet iskarit joka kulmaan, ja ajettavuus vaan huononi alkuperäisiin nähden
Eikä ollut kyseessä nyt ne hinnat alkaen -Bilsteinit.
Vaihdettiin KYB:it tilalle, ja meininki muuttui täysin.
Ite oon aina pitänyt KYB:in iskaria sellasena perushyvänä vakioiskarina, jättäen taakseen monen muun merkkisen tarvikeiskarin.
Kiitos vinkeistä.
Juuri piti lisätä, että kyllähän Bilsteinin B4sta saisi oikeastaan samaan hintaan KYB/Koniin nähden.
Tässä voisi olla KYBin vaihtoehto.
http://www.mister-auto.fi/fi/takaiskunvaimentimet/kyb-344230_g900002_a085344230.htmlOtteessa sanotaan 330mm on korkeus navan keskeltä kaaren yläkohtaan. Ei ole yhtään käsitystä, paljonko madallus on, kun entinen omistaja asentanut alustasarjan. Onko käsitystä mikä on vakio T-5 korkeus?
Kuitenkin edellisestä katsastuksesta meni nipinnapin läpi, takaiskarit ovat aivan lopussa.
Ei kai tähän kysymykseen ole mitään definitiivistä vastausta olemassa, pitää vaan mennä riskillä ja valita joku näistä kolmesta. Kaikista puhutaan hyvää ja huonoa melkein samassa suhteessa. Konista puhuttu kyllä aika ylistävästi toisaalta, mutta on str.t huonojakin arvosteluita eri foorumeilta.