0
0 jäsentä ja 12 Vierasta katselee tätä aihetta.
V70 ja automaattisesti himmenevä taustapeili, miten sen kuuluis himmetä ja muutenkin sen toiminta?
Kakkoskoppaisessa sille muistaakseni löytyy 3 pimeysastetta Vidassa.
En ole kokeillut tarviiko softaa, muistikuva oli kyllä että harrastevidallakin voisi tuon säätää. Mut se peili voi sulla olla rikkikin tai se UEM-moduuli peilin yhteydessä joka sitä ohjaa. Vikakoodit vois olla hyvä lukea ja korjaamotopicista luulen löytyvän haulla vastaavan ongelman.
Erilainen kuin missä? Mulla on 2003-malli enkä ole huomannut vihreää valoa ja himmennys toimii.
S40 ph1.5 rekisterikilven valojen häkkyrä takakontissa eli onko tuo samalla numerolla kaikissa 96-04 vai jotain vm eroja?Tuo oli jo ennen hankkimista liimailtu nippuun ja viimeksi 2.5v sitten polttimoiden vaihdossa halkeili liitinkohdat lisää niin polttimot ku uusittu liimattu viimeisen kerran ja tarttis ehjän liittimineen nyt kun toinen poltin pimeni.
Olikos vinokoneen jakopäänkotelon yläosan tarkoituskaan lähteä irti ilman vesipumpun hihnapyörän irrotusta?Hittoko sitä pitää alakulmasta kiinne...?
Olikos vinokoneen jakopäänkotelon yläosan tarkoituskaan lähteä irti ilman vesipumpun hihnapyörän irrotusta?
Saumassa alaosan kanssa on kynnet tai lovet joka voi purra kii jos kotelo on hyvä. Vesipumpun siivapyörä on voinut toki syödä itelleen kolon uran ja sen luulis näkyvän
Aina olen joutunut irrottamaan hihnapyörän myös, alemman kiinnityspultin syvennys ottaa muistaakseni kiinni muuten.
On samalla numerolla kaikkiin vuosimalleihin näköjään. 30863960.