0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Täällä lienee autosähkötietäjiä?https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=14351.0KL-varaosat pyytää 18€ releestä, ainakin oletan sen olevan tuo löytämäni..
Koska vaihdelaatikon ohjausyksikköön on ohjelmoitu se tietty perävälitys. Eli kierrosnopeudella X, vaihteella A pitää olla nopeus Y joka mitataan perämurikasta.Jos sinne vaihtaa eri välityksen niin tuo kaava menee rikki ja se luulee että loota on rikki.
Mitä helekutin kautta olisi tarkoitus saada lämppärinkennon kotelon viimeinen (?) kiinnitysruuvi pois sieltä lasisuuttimille menevän lähdön takaa ilm. esivalmiuksellisessa 740:ssä? Ainoastaan vänkärin puolelta näkyy mutta hitollako tuonne käpälän tahi työkalun ujuttaa?
Jos meinaat sitä kotelon päällä olevaa ruuvia, niin klemmariavaimella oon sen aukaissut. Se avain vaan tarvii ujuttaa sen keskisuuttimien (vai lasisuuttimien?) lähtöputken vaahtomuovitiivisteen läpi.
Onkos tuo sisäilmankierto käytössä vain ilmastoiduissa malleissa? Löytyy sen alipainekello ja vivut hanskalokeron takaa, muttei ole tullut koskaan havaittua, että toimisi missään lämppärin asennossa.Osais senkin toiminnan testata, kun rensselit on levällään.
700-sarjassa se on erillinen nappi siinä lämppärin paneelissa, vaihtaa väriä kun painaa sitä.
Ilmastoidussa kyllä, pelkällä esivalmiudella ei, vaikka lumihiutaleasennotkin liukusäätimestä löytyy.Pitää tuossa kopeloida, onko siellä minkään sortin läppääkään olemassa.
Jaa, tuo on ilmastoinnin esivalmiudella, pyöriteltävillä napeilla ja siinä on erillinen nappi sisäkierrolle.