Ok kiitoksia pitääpä perehtyä! Toinen asia, kytkinpoljin ajoittain liikkuu vähän huonosti, "tökkii" ja natisee. Se ohjaamon puolen suojakumi ainakin on paskana, sen saa motonetistä uuden. Vois olla paskaa siinä akselisa niin tökkii? Ei vissiin mitään erikoista tuossa vaihdossa, sokka pois ja työsylkän tanko irti poljin kompleksista, poljinsysteemi parilla mutterilla pois edestä ja vaihtamaan? Vai tuleeko tuon kumin kaulus ulkopuolelle eli työsylinteri pitää käyttää kolostaan pois?
Edittinä lisätään vielä että tarkempi tutkimus osoittaa että tämä ei ilmaannu "ajoittain" vaan aluksi kun lähtee ajeleen niin liikkuu sulavasti, ja 5-10min kun on menty niin alkaa takkuilemaan vähän, ei nyt siis puhuta että jumittaa mutta ärsyttävästi natisten liikkuu poljin kun hissuksiin löysää kytkimen. Ja toki oon ruikkinut rasvaa polkimen akseliin ja pääsylinterin tankoonkin kun se suojakumi on halki