0
Jenze ja 11 Vierasta katselee tätä aihetta.
Ja kysytään sekin vielä, että miten tuosta B5252:sta pitäis lähteä tulpan johdot irti? Ihan vetämällä vaan? Kun ei uskaltanut kun mitään ei tapahtunut. Hanskat tiskissä. Uusissa johdoissa ei ole leveää kumihelttaa niinkuin oli vanhoissa. Tuleekohan siitä ongelmia? Nimittäin tuolla koristepaneelin alla vähän lainehti öljyäkin, niin mitäs jos ne lorahtaa tulpanrei´ästä sisään?
vihriä kolmio sytty kojetaulus (vissii lambadan valo) aamulla kun pistin käyntiin (auto käyttämättömänä noin viikon) ja palo kirkkaana koko kilometrin matkan töihi mutta töistä lähties ei enää palanu kävin sitte vähä polkemas autolla tuala sivuteillä kun kulku tuntu nii jäykältä, onkhan se ihan normia että se syttyy jos autoa ei oo hetkee käyttäny tms (440 -95)
Kyllä se kosteus johtaa sähköä joka aiheuttaa niitä hairiövalojen palamistaja huonoa sytystysvirtaa tulpille josta johtuu epäpuhdas palamien sylinterissä.Joten varaosakauppaa ja ostamaan se kipinäpuolen osat ja vaihetaan n, kosteat syyskelit kohta käsillä.
Jos on hehkut ehjänä niin miksi ei takavalot pelaa? Hetki sitten poliisisetä sen mulle totesi. Sulakkeetki on ehjänä ku tossa on molemmille valoille omat sulakkeet.Sillonku ostin ton niin vein korjattavaksi ku kuskin puolen takavalossa oli sama vika mutta on molemmat pimeänä. Sillon ei tarvinnu korjausta maksaa kun meni liikkeen piikkiin mutta nyt ei olis varaa viedä korjaamoon.
johdoos jotain hämminkiä? hapettumaa tms?
Onko jollain tietoa mitä S40 2.0d huoltoon kuuluu n. 250-255tkm kohdalla?
Riippuu vuosimallista2007 malliin löytyy huoltopöytäkirja tuolta clubi-osiosta, 2004-2006 malliin ei löydySiinä muuten on 20 000km huoltoväli, joten ei sovi tuo 250-255 siihen väliin, joko se on 240 tai 260 huolto tahi sitte vuosihuolto, riippuu siitä että mitä, koska ja missä kilometreissä on viimeksi huolto tehty.