Nyt rupee pikkuhiljaa vituttaman, kaks iltaa koittanu saada selkoo että miten muoviämpärissä tuossa twinin 760-farkussa toimii sähköpenkit. Sähkökaavio on, samoin yleismittari. Moottoreille kun antaa suoraan virtaa ja maadotuksen, niin ne toimii kuten pitääkin.
http://360.haubits.net/VolvoRacing.se/volvo_760__1989.pdfTuolla näkee kaavion, ite en siitä niin kauheesti ymmärrä

eniten ongelmia tosin aiheuttaa stop-nappi mikä käyttöpaneelissa on kun sitä en oo saanu revittyä irti, enkä tiedä miten se kytkeytyy.

Tossa näkyy pitkittäissiirron napin pohja. 1 on yhteydessä jatkuvaan virtaan, mikä kytkeytyy vaan sytytysvirta päällä. 2 on maadotus. Sitten kummastusta herättää se, että virrat päällä paneelille virtalukolta tuleva virta on yhteydessä nastoihin 2,3 ja 4 O.o maa ei kuitenkaan ole olevinaan kun kakkoseen. Kaikille moottoreille tulee kumpaankin piuhaan 12v sytytysvirran ollesa päällä.
Siinä on hyvinkin epäselvästi selitetty tähän mennessä kerättyjä havaintoja. Toivottavasti saanu kaikista muistiinpanoista selvää, aikamoisia harakanvarpaita tullu

Hyvin paljon auttais jo pelkästään jos joku osaisi kertoa stop-napista vaikka miten sen saisi revittyä paikoiltaan. Vielä parempi jos saisi neuvot koko piirilevyn irroittamiseen muovista.