0
0 jäsentä ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.
Diagnoosiyksiköstä kun alkaa lukemaan vikakoodeja niin mistä johtuu kun laittaa liitosjohdon paikalleen (esim. A2) ja sen jälkeen virrat päälle niin heti palaa himmeästi ledi. Testinappia painaessa led kirkastuu mutta sen jälkeen kun sen vapauttaa, ei kuiteskaan anna koodeja ja ledi palaa himmeästi. 850 Volvo kyseessä.
ledilootassa on hapettuma, avaa se varovasti ettei se napin jousi huku.
Mites käy jos tekee ohjeen mukaan, eli laittaa ensin virrat päälle ja sitten vasta johto paikalleen?
Punainen nuoli osoittaa apukaukovalon suojaa, mutta sen alapuolella on umpion johtosarjan läpivientipistoke. Liitos avataan siten että harmaa Ω -mallinen muovisokka kammetaan sivulle ja pistorunkoa pyöräytetään yhtäaikaa. (Kuva poistettu lainauksesta.)
paljoko mahtaa olla kulutus satasella tommoses volvo 164 B30A myllys jossa on tupla kaasarit?