boost on käsitellyt tätä aihetta varsin kattavasti, en vaan kuollaksenikaan muista että missä keskustelussa 
Tuoltahan se löytyi.
Tämä teksti on lainattu boostilta tästä ketjusta
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=57791.0No pää ongelma on että öljy on kannessa eikä öljypohjassa niin kun öljypumppu haluaisi.
Ja joo työntää öljyä ulos huohotin pönttöön, jos on huohotuksen letkulähtöjä kannessa.
Toisessa omassa moottorissa ongelma on melkoisen suuri kun pyöritän sitä 8000rpm ja huohotus nippoja on kannessa oikein kaksin kappalein ja on lisätty paluulinja kannen takaata suoraan öljypohjaan. Koko setin kruunaa se että mulla on huohotin pönttö koneen takapuolella niin kiihdytyksessä tuleva g-voima vetää öljyä oikein tehostettuna huohotinpönttöön eikä valu vedon aikana takaisin. (mulla siis takaisinkierto pöntöstä koneesee)
Toisessa moottorissa ei ole minkäänlaista huohotus ongelmaa, kun rajoitin on 7000rpm ja kannesta ei ole yhtään ylimääräistä lähtöä mihinkään.
Volvon tinakoneessa on muistaakseni 7mm painekanava kanteen joka on melkoisen suuri, sitten siellä on 24 kpl nostin öljy kanavia, lisäksi t6 kannessa vielä vvt öljykanavat ja nämä kaikki vuotaa öljyä tietenkin ohitseen.
Eli suosittelen tekemään moottoriin, jolla on tarkoitus napsutella yli 6500rpm pitempiä aikoja kuristimen (2-3mm) öljykanavaan ja tukkimaan kaikki nostin öljykanavat. Samalla siirtymään koviin nostimiin.
Kovat nostimet pystyy tekemään hyvin helposti vanhoista hydris kupeista.
Purat nostimen, työnnät mig langan öljykanavasta sisään ja painat liipasimesta yhden kerran, hioo ylimääräiset pois ja jos haluaa hifistellä mittaa nostinkupin pyöreys operaation jälkeen.
Nostin kupin sisälle menee esim. 960 kuppiin m12 tai m14 pultti. Eli haet esim IKH:sta pisimpiä pultteja 12.9 kovuudella siitä sitten pätkii kulmahiomakoneella sopivia pätkiä siitä suorasta osuudesta ja sorvilla sopivan mittaisiksi ja viimeinen hifistely kiven tai lasin päällä hiomapaperilla.
Itselläni oli näillä setupeilla kone kasassa yli 40 dynovetoa ja sen jälkeen purin nostimet ja tarkistin onko kulumaa, Yhdessäkään pultinpätkässä ei ollut mitään jälkeä. Eli systeemi pelaa kuin junan vessa. Ja säätöpalat ei maksa juuri mitään ja niiden teko on yllättävän helppoa.
Kova hifistelijä voi koneistella noita vielä kevyemmäksikin, itse sorvasin päihin pikku viisteet niin venttiilin päähän jäi muistaakseni noin 8mm suoraa pintaa.