Elekma  Autoracing

Miten -87 240:seen lukkoperä ja ehkä pientä viritystä?

  • 2 Vastauksia
  • 2372 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Viljo240

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 13
  • JEE Volovo JEE
Morjesta kaikille!!!

On tuossa talviautona -87 240GL ruisku.Mahtava peli,lämmin ja kaikkee.  :P

Muttapa mutta,ajo-ominaisuudet(lue sladittelu  ;D)ja liikkeellelähdöt vaatisivat päivitystä.Onko noita tullu tehtaalta lukollisella perällä?
Tai mistä tohon sais helpoiten lukkoperän,mielellään pienellä vaivalla ja rahalla(ei viiti kovin montaa tonnia 500e käyttöritsaan laittaa)käykö esim. jostain uudemmasta/tehokkaammasta mallista perä tohon tyyliin heittämällä???
Kemppi ois tietysti halpa,mutta sillä on mielenkiintoisia omituisuuksia  :(

Ja sitten nuo huimat tehot,ei siitä mitään rakettia tarvii tulla mut jos jostain sais kaivettua "nollabudjetilla" edes 10hp.
Ajattelin että jos tekis peltisarjat ja vaihtas suodattimen paremmin virtaavaan niin saisko siitä jo pari kopukkaa.Entäs kansien porttaus,kannattaako vai alkaako esim.suuttimet ahdistaa.Entäs imusarjan porttaus???Kansien lasku,kotikonstein???
Vai onko tuossa koneessa potentiaalia piilossa ollenkaan,kone siis mielestäni b20 ruisku.

"PellePeloton" linjalla ois tarkoitus mennä ja ihan huvin vuoksi.Ja tiedän kyllä miten koneesta tehoja otetaan(mutta kokemusta on enempi tuolta v8 puolelta),mutta tässä olisi tarkoitus mennä ihan muutamilla kympeillä,satkuilla korkeintaan ja tehdä kaikki itse.  ::)

Ja turbotuksia on turha ehdottaa kun menee yli budjetin,ja koneenvaihto myös vaikka se nyt onkin ollut päällimäisenä mielessä.Mutta siitäkin saa laittaa tietoa että minkälaisia motteja ootte noihin survoneet ja millä menestyksellä.

Ohjeita,vinkkejä,kokemuksia???Kaikki tieto tervetullutta!!!

T:Viljo240

Ps.Jos viesti on väärällä alueella yms. vastaavaa,pahoitteluni ja sen voi siirtää oikeaan paikkaan
-1969 Amazon-
-1990- 740 GL

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: Miten -87 240:seen lukkoperä ja ehkä pientä viritystä?
« Vastaus #1 : 15.01.2013, 14:41:32 »
Kone lie B200F tai B200E. Ensimmäiseen neuvona nokan vaihto vaikka A on halpa tai sitten joku parempi, molempiin yhteisinä neuvoina kadonneiden heposien houkuttelu eli sytkä osat ja suodattimet vaihtoon + venttiilivälysten säätö.

Jos on pelimerkkejä niin paras on vaihtaa B230 alakerta.

Lukkoperaksi vaikka räikkälukko, edullinen ja toimii. Seuraava kimppatilaus lie suunnitteilla kimppatilaus osiossa.
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot


 

Autoracing  KL-varaosat