Päivitykset jääny väliin, mutta kesämiitissä tuli käytyä ja rata-ajoakin kokeiltua taasen. Noin parisenkymmentä kierrosta tuli kierrettyä jäähdyttelyt mukaan laskettuna. Ainoana kalustotappiona mainittakoon takapöntön putoaminen kannakkeiltaan. Muutama nimimerkkikin sai taasen kasvot :hello:
Jarrut alko toimiin paremmin loppua kohti....liekö syy jarrupalojen sisäänajossa vaiko siinä, että oppi jarrutteleen vähän järkevämmin. Jokatapauksessa jarrut toimi moninkertaisesti paremmin kun vakiot viimeksi botnialla.
Viimeksi keula tuntui sopivan jämäkältä, mutta nyt hieman liian pehmeältä. Syynä varmaan lähinnä rengastus, nyt 215/45 R17 ja viimeksi radalla 205/55 R16, mutta ehkä myös ylä- ja alapoikkituella on pieni vaikutus.
Ensi vuodelle pitää siis keksiä hiukan jäykempää jousta, ja mahdollisesti myös säädettävät iskarit etupäähänkin.
Kierrosajoista ei ole mitään hajua, vaikka innokkaasti Racechronon latailinkin....se vaan jäi joka kerta laittamatta päälle. Eikä sen niin väliäkään....pitäisi ensin hieroa luotto autoon, sitten hiukan ajolinjoja, ja sitten vasta koittaa ajaa kelloa vastaan

Ahtoja oli käytössä maltilliset 1.1bar, tekniikkapuoli tuntui toimivan ihan hyvin. Harvalla perällä 2->3 väli on turhan pitkä, mutta jostain täytyy tinkiä nelivaihteisena.
Kiitokset kuvanneille....
"pöllin" vähän joka galleriasta kuvia omaan käyttööni 

Nii juu....joku ainakin ihmetteli, että oonko koittanu leikkiä sihteeriä / puheenjohtajaa ja yrittäny polttaa auton.....ei....se ei ollut sammutusvaahtoa vaan hiomatahnaa. Viimeisenä päivänä vähä pyöräytin myllyllä maalaamiani lokareita, nii sitä lensi konehuoneeseen ja jäi pesemättä
