Ai että kun tän olis löytäny aiemmin, niin olis päässyt huomattavasti vähemmällä kiroilulla taas.
Mä kuuntelin ton videon ja ääni on tuttu. Ajattelin aluksi sen ensin olevan jokin alipaineen aihetuttama ääni, mutta eihän se ollut.
Putsasin sisäilmankierron moottorin, siitä kun oli tullut vikakoodi. Kolme PH2 kannalla olevaa ruuvia ja neljällä sivulla klipsut pitämässä kiinni sitä. Huomasin että ne rattaat pyöri hieman tahmeasti, joten pyörittelin huolella ja levitin sitä olemassa olevaa rasvaa takas paikkoihin joista oli karannut. Moottoria en irrallaan testannut.
Kaikki klipsut meni poikki haurastumistaan.. Mutta ei se kyllä vaikuttanut haittaavan, ruuvit aika napakasti sen pitää kummiskin.
Mulla oli selkeästi yksi niistä "liuskoista" taittunut enemmän sisään ja oletin, että se vois olla aiheuttanu haittaa. Nyt kuitenkin taitoin kaikkia vähän pystympään, jotta kontakti on varma. Ainakin rupes toimimaan ja varsi rupes liikkumaan nätisti. Pitää vielä jotenkin varmistaa se itse varren pysyminen paikallaan, se meinaa aika herkästi lipsahtaa pois paikaltaan.