Sanoit aikaisemmin että et osta kalliita nastarenkaita kun halvemmillakin pärjää. Oliko kitkatkin halvat vai hyvät?
No, miten sen ottaa....

Minähän en sanonut, etten osta kalliita, vaan uusimpia uutuuksia....

Eli luetaan mitä kirjoitan, eikä sitä, mikä mielekuva asiasta muostuu yksittäisen lauseen pohjalta.
Edelliset kitkat olivat nokian Rsi:t ja sitä edeltäneet Bridgestone Blizzak kitkat. Paistoleimat tuoreita ja kumit ostettu aina uutena. Liekö nuo halpoja gummeja....

Minä en osta nastoja ihan tuoreina uutuuksina, vaan siten, että joku on niillä taivaltanut talven tai ainakin pari rengaskertaa (mikä on taksareilla tavalllista talvessa).
Luen kyllä testitulokset eri autolehdistä ja mietin mikä on minulle tärkeää. Suhteutan lukemani ja kuulemani kokemukset tarpeisiini ja teen ostopäätöksen noilla eväillä.
Jos ostaisin halpoja renkaita, ostaisin käytetyt tai kiinalaiset. Kumpiakaan en ole ostanut eläissäni, vaikka olen ennemmän kuin kymmenen talvirengaskertaa ostanut ja ajanut loppuun.....

Edelleen en usko suureen eroon testatun yksilön ja kaupan yksilön välillä. Kuitenkin kun jälkikäteen suorittavat senkin vertailun. tietty jos vedetään foliohattua päähän ja todetaan että on maksettu testaajat hiljaisiksi?
Tästä syystä en osta uutuuksia, vaan parin talven kuluttua, enkä siksi, että epäilisin testaajat maksetuiksi hiljaiseksi, vaan siksi, että aika paljastaa ne pienet suunnittelun mokat....
Kuinka moni ajaa aina täysin uusilla nastarenkailla?
Öööö...
Minä.

Ostan ne uutena ja paalaan ne käyttöiän loputtua (noin 2 talvea).