Vähän on nyt kyllä unohtunut päivitellä. Motivaatio välillä hukassa ja välillä tapahtuu kokoajan joten ei oo "ehtinyt" kirjottelemaan.

Noh otetaan nyt niskasta kiinni ja pikakatsaus alkuvuoden hommiin...
Löysin kuskin jalkatilasta aukon tuossa kontatessa, apparin jalkatilan tarkistin samalla mutta sielä ei ollut ongelmia.

Parsittu, maalattu jne..

Mistä kuskin jalkatilaan on vesi löytäny tiensä mutta apparin puolelle ei? Loogisimmalta vaihtoehdolta tuntui konepellin avausvaijerin aukko tulipellissä, näyttäisi että konepellin takareunan tiiviste hapertunut niin ettei ohjaa vettä lokasuojan sisälle normaaliin poistoaukkoon vaan valutteli kuskin puolella tulipeltiä pitkin konepellin saranan viereen ja sieltä jalkatilaan. Joten Etralta uutta P-kuminauhaa:

Jalkatilassa kun ryömin, niin heitin laajakaistan paikalleen, teline on enemmän tai vähemmän väliaikainen. Näkee sitten ajossa häiritseekö ledit tuosta vai pitääkö paikkaa vielä vaihtaa. Samassa kuvassa hifiasennukset


ECU löysi myöskin paikkansa


240:in kaasupoljin, sopivasti osuu panssaripuolan aukkoon


Nostin tankin pois. Kontin pohja ei vaatinut muuta kun tukkalaikkaa, teräsharjalaikkaa ja maalia

Bentsiinihärveleille telinettä..

Sitten konetilaan. Kytkin kasailtiin, putsailin kytkinkopan, romut kasaan ja konetilaan. Isolta osin tuossa on nyt vaan tehty vanhan jo aiemmin rakennettujen palikoiden maalailua ja kokoonpanoa. Vähän jotain sähköflektin telinettä ja muuta pientä on näperrelty uutta. Megan johtosarjaa alettu vetämään jne.



Imusarjaa on aloteltu sen verran että kannen ja kotelon laipat on ajettu ja putket hitsattu väliin. Suutinkiskon paikkaa hahmotellaan kuvassa mutta se on vielä irrallaan.

Pyritään jatkossa päivittelemään sitä mukaan kun teen, ettei tule tämmösiä 3kk päivityksiä.
